Blandat...

Jag har inte varit så sugen på att blogga.. De har varit för mycket i mitt, roligt och tråkigt i ett virrvarr.. Camilla ( min lärare ) har gift sej med Ronny så nu heter dom Andersson..                                                                                                                                                                                                       Jag köpte en lite present                                                                                                                                                                             
Vi (Camilla och Jag)  var i Ronneby och tittade lite konst. Utställningen var mycket intressant.                                             Den kallas "nyllen"                                                                                                                                              

Alfabetuneringen var för några helger sen.. Jag var sådär på alfabet, inte min grej, men vi hade roligt! De är huvudsaken..                                                                                                                                                        

och sen vad de sen mitt jobb, fyra gånger kvar.. Jag gråter inombords...
men men  ha de så bra KRAM .....

FÖRLÅT...
Jag skulle kunna ropa förlåt
från det högsta berget
så att hela världen skulle kunna höra det.
Jag skulle kunna skriva ordet tvärs över månen
så att hela världen kunde se det.
Men- det spelar ingen rollhur jag säger "förlåt"
ty ordet kan aldrig fullt ut spegla
vad jag verklingen känner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0