fösta månden på 2009..

Fösta månaden är jätte mysig. Vi har spelat

Nästa helg då var vi hos Emelie och spelade galen panna..Sanna och Ajaj vår också där..                                
och Twinter                                                                                                                                                                         ...Marcus vann..

jag var hos Ninnie och fikade, mycket prat om Ninnie bebis, barn i allmänhet. Catta och Mia var också där, Catta ska ha en bebis, ett syskon till liam. grattis grattis                                                                                                                                              

 Malin, Sara, Lisa och jag var på badhuset och badade och bastade sen gick vi till en restaurang och åt och drack lite skvaller också.
Jag älskar mitt jobb, leka, kela, klia och prata med  hundarna                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

I kväll så ska vi (sara och jag) på bio-mammut, de ska bli roligt.
Var ska ni göra? kram:-

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, det blev lite väl mycket barn-snack.., nästa gång pratar vi om nåt annat;-) Kraaam

2009-01-23 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0