Böcker...

Jag älskar böcker...Jag var på bokrean, mycket folk och mycket böcker..men jag hittade några ljudböcker  och en bok som handlar om anatomi...Anatomi för konstnärer...hi hi...I morgon ska jag klippa mig och hälsa på Ninnie..Hon fyllde år i förra veckan...27 år...                                                                                                                                                     
Roslund- Hellström- Edward Finnigans upprättelse och BOX 21
Åke Edwardson- nästan död man
Inger Frimansson- Ligga som ett O                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            
 Anatomi för  konstnärer
 Kram ;-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hi hi

Älskar bokrean

det ar blivit en engelsk pocket oc en bok om mytologi!

2009-02-25 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0