Ont..

de gör ont.. jag längtar efter Dr Björklund och botox..
I morgon så jag till skåne och träffa Dr Björklund...Jag blir än ny person, så skönt.....
Jag han inte se Elinas derssyrprogram, jag kom till pris utdelningen...                                                           

Lillasyster kom på femte plats..GRATTIS..


nya häst..Collis heter han.grattis en gång till..
nästa stopp är på trion, kiosktant...

jag och madde "kiosktanterna"
Damerna vann med 8-1..jippiiiii                                                                                                                                  

nu är jag trött...
imorgon då ska jag till lund....
ha de så bra.
:-)

Kärleken befaller oss
att stiga ut i tomma intet-
och den bär oss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0