Lycklig...

Nu är jag lycklig.. men innan då vad de illa.
Igår natt, jag vaknade med fruktansvärd skallevärk.. två alvedon och sen lägger mej i sängen, en timme senare då ringer jag mamma, jag måste till sjukhuset. De är nån eller nått somm är FEL! Fem½ halv timme på akuten!!! men de är inte fel på mej...                                                                                                                                                                        
halv fem( på morgonen) tog jag den bilden...
men men de var igår..

i dag skulle jag till lund och de lyckades...
Dr Björlund och syster Ingrid och Marianne... oj oj Dom är som gudar för mej..
Jag mår prima i kroppen..tack tack tack                                                                                                                    

...och alla vackra kärleksblomster
jag gav till dig,
medan vår och sommar sjöng.

god natt...:)


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag älskar också Lund. Det är så skönt att se hur bra du mår efter att du har tagit botox Inger och doktor Janne är så trevliga och de gör undervärk. Hade önskat att alla som jobbar inom vården var som dom då hade allt varit så mycket lättare. Kram mamma

2008-09-19 @ 21:17:40
Postat av: mm

Men lilla gumman!!!

Skönt att höra att du mår bra igen iaf!!!



Ha det så trevligt på bröllopet!!

Kram malin

2008-09-20 @ 09:28:07
Postat av: inger

Hej Elinor !

Fina bilderna blev men jag heter Inger inte Ingrid :)

Hoppas du mår bättre redan.

Mvh

INGER !!

2008-09-23 @ 12:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0