Jag och nissarna..

Nu är det helg.. roligt roligt..
Jag var på keramiken med de är en överaskning. De får vänta...de kommer
På eftermiddagen så var väninorna och jag, vi var på waynes. (mycket waynes nu!)                                          

filmkväll sen...fool`s gold, Irene Huss Guldkalven, utan spår....den sista filmen, den var kass...
Sen var de lördag och de började men lite fotboll i Nättraby.. tyvärr förlust 3-4.. men men                   

sen var de avslutaing på if trion... bara damerna såklart....                                                                                       

exotiskplanka, så var de söndag. Började men en sovmorgon, efter de, så var de fotboll för hela slanten.. dom vann...

plyssel plyssel plyssel i buskaboda...                                                                                                                    
Lina har stickat sin halsduk nästan färdig och Maria håller på men en julmatta, Anna mosar för full till äppelmoset och jag målar...

zingo och sigge var med på en hörn..  Fina grejer blev de..                                                                                 

vi är värdsbäst på att FIKA.. så de gjorde vi...                                                                                                             

Nu är de slut för denna gången....men vi pysslar igen den 17/10....                                                                                               god natt och sov gott
kram kram


Två härliga bär har mognat
fram på samma gren.
Så kan det också vara med det
som tycks vara två kroppar-
men med ett hjärta

Kommentarer
Postat av: Sara

Räkna med mig på pysslet hos dig!

2008-09-29 @ 08:26:48
URL: http://sarasaras.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag kommer också till dig

2008-09-29 @ 13:31:27
URL: http://brynjebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0