Jag jobbar på....

Hunddagis.. äntligen..
Skogsbackens hunddagis och hundpensionat
Jag har ett jobb att gå till, och  de är detta som jag  har väntat och lägntat!!
Hundarna är juvliga, och tiden går så fort.
 imorgon så ska jag träna med lena på sjukhuset men bär de till JOBBET...
bara säga "jobbet" ....                                                                                                                                                       

så ska jag sova och vakna till en ny dag och ett jobb!!!!
god natt och sov gott

I varje människa finns något att älska...


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad härligt!!

2008-09-24 @ 08:29:45
URL: http://sarasaras.blogg.se/
Postat av: M

ÅÅÅÅ va roligt!!! Äntligen!!!

Massa lycka till på nya jobbet!

Kram Malin

2008-09-24 @ 09:22:14
Postat av: Lina

Grattis och lycka till!

2008-09-24 @ 09:58:59
URL: http://brynjebo.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag är så glad för din skull. Älskar dig kram. Jag tror att kajsa och Humla gick på brukshundsklubben i hop, om matte heter Sara?

2008-09-24 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0