Utflykt

Släpp taget för en liten stund...
 jag och camilla var på en utflykt i Edestad, den gamla skolan där bor Susanne Demåne
och vilka skulpturer.. 
  Vad är väl en
bal på  slottet                                                                                                                                                                                   


nästa stopp är i Ronneby, en utstälning av konst-av Anna Jarnestad Kockum                                                

innan vi skulle hem så ringe jag till Ninne...och fika så klart...                                                                           

på kvällen så var de pusseljunta...eller pratjunta..hi hi                                                                                        

jag var helt slut... sov gott
kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad pysslar Anna med? Camilla och din utflykt till Ronneby, var en riktig insperations kick. Men jag tycker att din skulptur den feta kvinnan är bäst. kram mor

2008-10-18 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0