stackas min röda fara...

F-N.. stackas min bil..snyft...
jag skulle köra till vedeby och kollar på fotboll, mycket stressad. Plötslig kom en pelare och hoppade på mej...
men men innan pelaren och jag började bråka så var jag i stallet och red.... underbart...                                
Vantent                              Molly tränsas..                  Jag blundar men Molly, hon är en stjärna.. 
Hon är härlig, tycker inte du de?
sen till Vederby och tittar på Trion...                                                                                                                     

Snyft snyft...jag tänker på min bil... klantingt värre
 :-( 
men en dikt blir det än då...

Man gifter sig så att
man ska få ligga bredvid
varandra under jorden
när man är död.. 
                                   Elsa, 5 år
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Barn är underbara med sina komentarer. Molly ser härlig ut. Jag blir riktigt sugen på att rida när jag ser henne och dig. Kram mamma

2008-10-26 @ 20:30:08
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Haha, klockren kommentar! :)

2008-10-26 @ 20:35:34
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Ingrid K

Hej tjejen.



Du (bilen, som numera går under namnet "RÖDA FARAN") kan vara glad som blev påhoppad av en stolpe..

en vacker flicka som du kan bli påhoppad av en sluskig gubbe eller tänk om en snygg karl vänder sig om efter dig och....pang!! in i en lyktstolpe..

Ja, livet är fullt av överraskningar och livet,det går vidare.

Kram Ingrid

2008-11-14 @ 12:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0