Humla och David...

Humla och jag åkte till jobbet... Lite nervöst, men de var inte så många hundar som  var på dagiset.



Humla åkte bil men mej och hon måste ha bälte..
hihihi

jag har träffat en gammal kärlek... oj oj oj
vi pratade i flera timmar över en lunch.
hoppas att de blir flera gånger...                                                                                                                                     
han har brytit foten och jag är som jag är..
radar paret..;-)

Vår bästa tid
är nu....
Ur La Cage aux Folles

Kommentarer
Postat av: Humla

Jag tyckte det var roligt på dagis hoppas jag får föl ja med flera gånger kram Humla

2008-10-17 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0