Höst..

Nu är de HÖST.. jag kände de på mej..solen lyser
Löven- härliga.. och hundarna, dem är gulliga...                                                                                                     
 jag har jobbat med hundarna                                                                                                                                      
Seke

Chalie

Kajsa
nu var de slut för denna dagen.. nästa stopp är i stan och hämtar upp Elina-mot Ronneby
hon ska färja håret....brunt..                                                                                                                                         
under tiden så ska jag  få plocka och färja ögonbrynen av Lili...                                                                             
...........tik tak...tik tak.........Nu är Elina färdig....och vilken pingla                                                                                    

Jag är jätte glad, för jag har träffat en gamal vän och kund..                                                                                   
men nu måste jag knyta mej, sov gott kram
-Lili vi rings
det finns inget
som är värt att kämpa
så mycket för
som skratt och
vänskap

Kommentarer
Postat av: Ingrid K

Hej Pinglan!

Du har en gåva att uttrycka dig!

När ska du ha vernissage på dina skapelser, de ser helläckra ut.Ja det gör även Håkan och Madde på väg till bröllopet,jag har bara hört talas om Maddes klänning, en riktig pralin!! Hälsa Elina att hon passar jättebra i sin nya frisyr!!!!!!

Sköt om dig och din kärlek till livet :-)

Kram Ingrid.Asarum

2008-10-09 @ 08:24:38
Postat av: Elinor

tack så mycket!!

kram

2008-10-09 @ 10:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0