kroppkakor...blää

Pysseljuntan i torsdags på trion, vi var fyra stycken som gjorde julkort.. men de var ingen inspiration i november, men men. Jag gjorde en äppelpaj och bjöd på, till skvaller..hi hi                                                                                            
 
lördagen så vad jag på wachmeister. Wachtmeister Konstfond, ett stipendium på 15.00 kr till en ung lovande förmåga, som stöd och inspiration.. Jag var med i den tävlingen och vann inte, men de var roligt att vara med...

I söndags var jag min farmor och åt kroppkakor..blää..fast jag åt köttfärspaj (de va muma) Min mamma åt 9 stycken. Jag fattar inte...Ha de så bra...


LYCKAN ÄR SOM EN KYSS--
FÖR ATT FÅ UT NÅGOT AV DEN
MÅSTE DU GE DEN
ÅT NÅGON ANNAN!  ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Fy dej, du får inte berätta att jag äter så mycket.

2008-11-20 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0