helg..

Då var de helg igen.. Veckorna flyger iväg, snart är jul.. Jag tycker inte om julen, allt  ska fixas och donas, städats och lagas mat, stressigt och alla ska vara glada...Men nu de november.. och jag ska på trions årsfest. jiippii...

I veckan så jobbade jag och de far fullt av hudar och de regnade och snöade, de var helt sjukt...                 

de var smulan, selma, tayson, divan, jessi, kenneht, gotfrid och sigge.... de var en liten del av dem...
I fredags så vad jag på långö och skulpterade min häst...mycket bra tycker jag..                                                          

(jag gömde nästan bort mina ramar, dom är färdiga..)

nu ska jag till famijen och äta lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0