livet leker...

Jag är nöjd...kanske till och med lite julkänslor, jag menar alla är vänliga och hjälpsamma...eller så är jag som är super nöjd helt enkelt...

Helgen har varit mysigt, Fredrik och Emelie varit här..och Emelie träffat Marcus, och de var mer än väl godkänt. Vi festade lite och spelade poker, Emelie vann som v
äntat.. Jag är van men dom andra var lite irriterade, minst sagt.                                                                             h
I söndag så var vi hos Marcus och myste.... vi tittade på film och åt....
livet leker...nu ska jag till jobbet.. kram :-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi Det var trevligt i helgen

Tack så mycket!

Säg till när ni vill ha revansch jag ställer upp!

Kram Em

2008-12-04 @ 09:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0