blandat...

Jag har glömt min blogg...De är sant. Mitt liv är härligt och jag tycker om min pojkvän..
Men men jag var hos Mia i förra veckan, vi gjorde pizza och märgensviss och skvallrade Jag, Mia, Catta, Ninnie och Lucas...                                                                                                                                                                                  och isak...
I fredag så var vi hos Tomas och Madde i marieberg. Madde hade gjort en köttfärspaj, och den var gudomlig. Vi spelade wii och poker. Jag och Madde vann i poker...hi hi..
I lördag så var vi i bjälkatorp på middag, de serverades gås, wohoo, de var jätte gott...
I veckan som har gått har jag övervakat en liten sjuk vovve, hon heter Molly. Vi (Helen och jag) åker till veterinären med Molly...Hon har cancer..snyft..
Molly måste ha tratt, stackare. Matte och husse kommer tillbaka den 28.......
I morgon så ska vi ,jag och Marcus,  till Lund och träffa Dr Björklund . Dax för botox..härligt..
Ha de så gott...KRAM :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0